vanuit-de-hunzestraat-de-wijde-wereld-in.reismee.nl

We zijn aangekomen maar er nog niet helemaal bij

De vlucht naar Bangkok is soepel verlopen. Het afscheid nemen was natuurlijk wel even moeilijk,maar het was fijn dat er zoveelfamilie en vrienden waren.

Geen vertragingen en gevoelsmatig vloog de tijd. Het hielp natuurlijk dat er zo'n fantastich amusementssysteem in het vliegtuig zit. Dit heeft vooral Isa en Luka er doorheen getrokken. Er waren zat leuke films.We hoefden ze eigenlijk helemaal niet te vermaken. Natuurlijk had dit wel een na-effect, want ze hadden maar een uurtje geslapen. Toen we aankwamen zat vooral Isa er helemaal doorheen. Het afscheidnemen op Schiphol vond ze heel moeilijk en door het gebrek aan slaap en ongezonde eten (veel zoetigeheden en cola) voelde ze zich niet echt lekker bij aankomst. Toen we eenmaal in de taxi zaten was het natuurlijk wachten op het moment dat ze de auto zou onder kotsen...dat gebeurde dan ook na 20 minuten. Een zakje kwam de te laat, maar Gert-Jan kon het met handen en kleding aardig opvangen, waardoor de keurige taxi schoon bleef ;-). Maar toen al die rommel eruit was voelde ze zich weer een stuk beter.

Het hotel was ons bekend, dus na het inrichten van de kamer zijn we snel gaan zwemmen. Vervolgens wat gaan etenen daarna naar bed. Na vijf uur werd Gert-Jan wakker en was meteen klaar wakker. Heel lastig, vooral als het erg warm in de kamer is. Na een klein uurtje wakker gelegen te hebben besloot hij maar naar buiten te gaan voor een wandelingetje. Het was namelijk pas 23.30 uur. Na een voetmassage op straat ging hij om 00.15 uur weer naar het hotel. En daar trof hij een heel klaarwakker gezin aan. Iedereen kon niet meer slapen. Tja wat ga je doen. Reintje is om 01.00 uur 's nachts nog wat boodschappen gaan doen (veel winkels zijn hier gewoon nog open)en Gert-Jan en de kinderen zijn een dvd gaan kijken. Na een uurtje zijn we weer gaan slapen. Met wat korte onderbrekingen werden we pas weer om 11.00 uur 's ochtends wakker. De kinderen zijn redelijk uitgeslapen, maar lopen er nog wel wat (winters) bleekjes bij. Reintje en Gert-Jan zijner nog niet helemaal bij. Het tijdsverschil en de hitte zorgt ervoor dat onze hersenen vertraagd werken.

Vanavond gaan we met onze vriend Amit eten. Die hebben we vier jaar geleden voor het laatst gezien. We hebben dus veel bij te praten.

henk

leuk
om jullie reisverhaal te lezen!
en maar smeren met die zonnebrand creme :)

Irene en Michel

He lieve mensen, wat fijn om al bericht te krijgen;-)
Dat winterbleke zal er vast snel af zijn!
liefs,
i en m

Nicole

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Sterkte met de jet lag, en gelukkig voelt Isa zich weer wat beter! Hier hagelt het heel hard.. Liefs.

Allanicus Broadly III

Good to hear that you have arrived safely.

Merry Christmas!

AB III

Anneloes

Leuk om de eerste verhalen te lezen en ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.

Groeten uit zonnig Italie. Ciao, Anneloes en Paolo

Carolien

Fijn dat jullie veilig zijn geland. Niet alleen voor Isa was het afscheid moeilijk hoor,ook Nina had het behoorlijk te kwaad,met mooie trillende onderlip, terwijl Isa zich op de zak snoep van O.wierp. Zelf heb ik ook vrouwmoedig mijn tranen bedwongen, maar ik zag ze bij jou, Reintje, ook wel een beetje achter de ogen toch? Tot later, x x

Lionne

Wat goed dat jullie er zijn! Klinkt allemaal heerlijk. Ik hoop dat jullie snel geacclimatiseerd zijn! Wies vind het erg saai zo zonder Isa in de klas. Ze moet er echt even aan wennen! Geniet van alles wat gaat komen. We volgen jullie via de weblog. Veel liefs van ons allemaal.

Nathalie Linden

Nou, dat is werkelijk om te kwijlen dat resort. Geen straf om daar te acclimatiseren. Ben ook erg benieuwd naar jullie nieuwe stek voor langere tijd. Kan ik uit jullie verhaal concluderen dat jullie daar blijven en niet naar Koh Phangan gaan? Zo ja, doe dan de hartelijke groeten van Timo en Annika aan Tom die op Dreamland Resort werkt. Zo nee, veel rust en geluk op Koh Chang. Liefs Nathalie (L)

Reintje

Zoals het er nu uit ziet gaan we niet naar Koh Phangan in december. Het weer is er nog steeds heel slecht. Misschien in februari