vanuit-de-hunzestraat-de-wijde-wereld-in.reismee.nl

Monniken in de war

Zoals aangekondigd zijn we vanmiddag op verzoek van Isa de monniken op pannekoeken gaan trakteren. Ze snapten er niets van. Na enig aandringen accepteerden ze toch één van de twee meegebrachte pannekoeken. Maartoen weweg gingen kregen we wederomvan alles aangeboeden. Een kilo appels en eenweer een aantal pakjes sojamelk. Op zich kwam het wel goed uit,omdat we voor morgen in de bus nog wat eten moesten aanschaffen

Laughing

Morgen vertrekken we tegen 9.00 uur richting de boot. Die vertrekt rond 12.00 uur en dan hopen we om circa 18.00 uur in Bangkok te zijn. We verblijven in het New Siam hotel www.newsiam.net

Reacties

Reacties

Roelina Holtrop

Ook van ons drietjes een heel mooi 2011 gewenst. Jullie hebben in ieder geval al een top begin. Het ziet er allemaal zeer relaxed uit!

elma en lou Rietveld

Gelukkig Nieuwjaar en nog veel plezier en geluk tijdens jullie reis.

voor Marijke vd Vloed

Beste Marijke,
Wat leuk dat Sabrina onze weblog heeft doorgegeven. Voor haar en voor jou de beste wensen voor 2011. wij komen in Kathmandu aan op 27 februari. Vlak voor jou vertrek dus. Ben je dan in Kathmandu? ons email adres is riecin@xs4all.nl. Zullen we over een tijdje verder mailen? groet, reintje

marijke van der vloed

Hoi Reintje,
ik weet nooit precies waar ik ben, ik maak wel altijd een plan, maar vervolgens leef ik bij de dag en die zit vaak vol verassingen! Hier weten ze meestal wel waar ik ben en kunnen ze me ook evt bellen: Kathmandu Resort Hotel, tel (1-)4701224/4701235. Hebben jullie al een reservering in Ktm? Misschien is dit hotel wel wat voor de eerste nacht? Jullie worden dan ook van het vliegveld afgehaald. En als jullie zeggen dat ik jullie heb gestuurd komt het helemaal goed! Veel plezier en voor 2011 wens ik jullie veel inspiratie en motivatie. Maar bovenal gezondheid en een glimlach. Harelijke groet,
Marijke van der Vloed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!