vanuit-de-hunzestraat-de-wijde-wereld-in.reismee.nl

We zijn veilig aangekomen in Hanoi, maar het is hier heel KOUD!!!!

Alles verliep vandaag gesmeerd. Om 4.00 uur stond de taxi voor ons hotel in Bangkok klaar. Een half uur later stonden we op het vliegveld en weer een half uur later waren we ingecheckt en wel. We hadden veel overbodige bagage achtergelaten, maar we hadden geen gram meer mee mogen nemen! We zaten precies op 20kg per persoon. Tegen 9.00 uur stapten we uit het vliegtuig in Hanoi. Het was grijs en miezerig...maar het kan nog erger...het was maar 11 graden. Daar sta je dan met een rugzak vol korte broeken, rokjes en t-shirts... We wisten het natuurlijk wel dat het koud zou zijn, maar het viel toch tegen. De lange broek en vliestrui waarmee we uit Nederland vertrokken kwamen goed van pas. Het ziet er naar uit dat we toch nog wel een winterjas of een extra trui moeten gaan kopen. Je ziet hier veel Vietnamezen met mutsen en handschoenen rondlopen.

Later volgt een uitgebreid verslag.

Papa van Liam

Happy New Year Travellers!

We wish you wonderful safe journeys in 2011... keep the news coming!

Merry Christmas
Allanicus Broadley III

Nicole en Stellan

Dat zou je niet denken, een land waarbij je je alleen maar een verzengende hitte voorstelt, en dan 11 graden... Is het in Zuid-Vietnam wat minder fris? Hopelijk krijgen jullie het gauw wat warmer! Hanoi lijkt erg op China, zo op het eerste gezicht.

Irene

brrrr dat zal wennen zijn! nog even ons lievelingsspelletje van de laatste week doorgeven: een dier bedenken, de volgende moet weer een dier zoeken met de laatste letter, dus: paard, dromedaris, alng, giraf enz...leuk en leerzaam, misschien voor jullie ook leuk:-)
veel liefs,
I

voor marijke van reintje

ik zal kontakt opnemen als we in Kathmandu zijn. We hebben ook een goede overnachtingstip gekregen voor appartement Kathmandu op rustige plek. denken erover omdat te doen. groet, Reintje