vanuit-de-hunzestraat-de-wijde-wereld-in.reismee.nl

Gelukkig Nieuw Jaar - deel 2

Vandaag is het Tet in Vietnam: het begin van het vietnamese nieuw jaar. Al weken worden we er voor gewaarschuwd. Alle reisgidsen schrijven dat je dan niet in Vietnam moet zijn, omdat alles een week lang sluit en er niets te regelen valt. Wij zitten nu een week in Doc Let en we hebben het idee dat het aan ons voorbij gaat. Op deze geisoleerde plek merken we er niets van.

Gisteren zijn we met de eigenaar van Jungle Beach naar de bloemenmarkt gegaan om bloemen voor deze feestdag te kopen (zie foto's). Daar was het druk, maar dat is ook het enige wat we van die zogenaamde lastige tijd mee krijgen. Natuurlijk zien we hier in het dorp wel dat de Vietnamezen meer dan gewoon offers brengen en hun Tetboom (soort kerstboompje) in huis hebben.

Maar goed, we doen gewoon aan alles mee en daarom wensen we alle lezers van dit blog wederom een gelukkig nieuw jaar! We weten dat sommigen in onze omgeving al een tijdje proberen van hun ongezonde gewoontes af te komen. Daarvoor hebben wij ook een offer gebracht enwensen ze een rookvrij 2011 op Amstelglorie. Dit als steuntje in de rug!

San

Ik zo'n idee dat ik weet welke bewoners van AG je bedoelt...dank u , dank u,...we laten wel weten of het geholpen heeft.
En uiteraard aan jullie viertjes dan ook nog maar voor een 2e keer...de aller aller beste wensen voor 2011!!!.....wat zullen we allemaal gelukkig worden. Maar nu nog even niet...hahahahaha....

family on wheels

De beste wensen uit Hua Hin, wat een mooie avonturen