vanuit-de-hunzestraat-de-wijde-wereld-in.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gert-Jan, Isa, Luka en Reintje

patty Jongemaets

Ik wens jullie heel veel plezier! Luka ik ben je vorige juf weet je nog ? en geef nu yoga weten jullie nog? kijk maar eens bij www.dolfijnwellness.nl.
Ik ga jullie reis zeker af en toe volgen. Een hele fijne tijd moedig hoor!
groetjes,
patty

Roelina Holtrop

Hallo reizigers,
Voor als ik jullie niet meer zou zien voor vertrek: een hele goede reis! Het wordt vast fantastisch. Onze reis begon vorige week precies twee jaar geleden. Nog elke dag heb ik een moment dat ik er even aan denk; je kunt er lang op teren :-).
Ook Len heeft het er nog vaak over.
Hartelijke groeten van ons drietjes! Jan, Len, Roelina

kitty pim en leela.

Lieve wereld reizigers,heel veel plezier op dit nieuwe avontuur!!!!! HEEL veel lieve groeten van ons.

Nicole, Michiel en Thibault

Lieve Reintje, Gert-Jan, Isa en Luka,
Heel veel reisplezier, en geniet vooral van de verschillende culturen, lekker weer, raar of juist heel lekker eten en vooral de mooie landschappen.
Reintje, ik zal je warme handen op mijn rug zeker missen;)
Groetjes van Nicole, michiel en Thibault.

Camilla Heath

Fijne tijd toe, tot 2011!

xx

Allan, Daphne, Liam en Charlie

Lieve Gert-jan, Reintje, Isa en Luka,

Wij wensen jullie een hele fijne, rustige, inspirerende, ontspannende, warme, gezellige reis toe! We hopen dat jullie heerlijk van elkaar kunnen genieten en van alle indrukken die jullie gaan krijgen.

We zullen jullie tegelijkertijd ontzettend missen, maar we dragen jullie elke dag mee in ons hart!

We zien uit naar jullie blogs! Veel sterkte deze laatste daagjes.

Dikke kussen van ons! xxxx

damiaan

veertig kilo ?!

hoe doen jullie dat dan? Wordt alles iedere keer in een kist nagezonden?

Heel veel sterkte, succes en plezier,
heb er zin in zo.

groetjes
van Damiaan

Sandra

Slaap lekker voor strakjes, zodat jullie er morgen wel weer helemaal zijn!!!
..en dan op naar jullie huisje aan zee???
Dikke kus San

nelleke

geef mij ook maar zo'n huis op palen- met- zon.
later???
blijf gezond hè

Voor Nelleke - van Gert-Jan

Beetje gekke vraag: welke Nelleke ben jij, want we kennen er meer :-)