vanuit-de-hunzestraat-de-wijde-wereld-in.reismee.nl

Luka is fanatiek karaokeartiest

Reacties

Reacties

papa van liam

PUNK ROCK.... Luka and the Sex Pistols

Sandra

Wow...wat een swingend optreden Luka!! Super!!

Voor Tota van Gert-Jan

Ha die Tota, Fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad in Marokko. We hebben nog aan jullie gedacht toen we hoorden dat er zoveel problemen op Schiphol waren ivm de sneeuw. Ik hoorde dat er zaterdag weer gegeten wordt, maar nu bij Jitske. Veel plezier, misschien kunnen we nog skypen. In ieder geval is het volgende etentje bij ons...weer op de tuin!

tota

leuk zo'n persoonlijk berichtje, ben altijd bang dat mijn berichtjes niet door komen, ben een oen wat dit betreft.sinds mijn thuiskomst ben ik ziek met griep, al 2 weken, HOOP DAT IK ZAT.beter ben voor het etentje bij Jitske.Grappig dat we via jullie weblog het goede nieuws over de weg horen op Amstelglorie, joepie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!